its just the way u are the little things u do

om nån undrar så är rubriken en del av en låt jag har fastnat påå

Jaja, nu är jag iaf på landet, min familj har haft kräftskiva! Idag var jag med Alice & min syster, vi cyklade ner till tanto & fikade gick runt i Hornstulls gallerian osv. Imorgon ska jag på en loppis med Saga. Sen kanske jag ska träffa nåra vänner från kollot. Det är lite skönt att komma tillbaka till skolan men ändå suger det. Det var väl det, bjuder somvanligt på lite iPhone bilder! Idag blir det mest selfies. Tänkte fota lite nya kläder som jag inte har visat, för jag har ändå inget att blogga om. Vi får se om jag hinner med det! Puss Bye
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0