lite shopping sådär

 
 
 
 
 

stina & Gullan

 

LANDET

hejhej! Nu är jag påväg till mitt landställe, som ligger på en ö i stockholms skääärgård ! Där ska jag vara tills den 1 juli sen ska jag på kollo. Fast det tar bara en timme med buss att åka till mitt landställe så jag ska typ åka hem på torsdag idk

I fredags var jag med Jakob Tilda Saga & Madde på solvik på kvällen, hade inga badkläder men det var sjukt varmt i vattnet så det hade varit kul att ta ett dopp HAHAH . Men aa det var kul iaf :)

Nu tänkte jag tipsa om en film: After Earth. asbra , Jaden Smith är så snygg & han är 15 år Fast jb in my <3
Serie tips: girls! har kollat på två sesånger nu & den är väldigt myzig, lätt att komma in i osv, finns på swefilmer.com & strem-tv.me.
Fast ga in my <3
Aa hehehe men vi ses pusshej❤❤


omgomg

shiit vad det åskar & blixtrar! Regnar as mkt & allt.. 
Aja, jag sitter iaf hemma & håller på med datorn. Jag har ont i halsen & känner mig litt sjuk. Sen har jag fått nackspärr eller nåt så har i nacken också .... Idag måste jag plugga & göra läxor, har prov imorgon. Ska även packa upp & duscha .. 

Byebye

bildbrist...


Fåglarö

 
Hejhej, här kommer lite bilder från klassresan, det var jätte kul, vi var bara där en natt men hade lungt kunnat stanna längre! Det är typ en bild på mig eftersom att jag fotade, och väldigt många bilder är på mina kompisar och vill inte lägga upp dom på bloggen osv
 hihi Men iaf så var det väldigt nice ♥♥ 
 
ursäkta kvliten, vet inte vad som hände när jag laddade upp bilderna på bloggen..

#########




 


Hejhej, idag var jag med Sofia sen åt jag glass med min syster, nu är jag hemma & myzeer, imorgon är vi lediga från skolan.. vne vad jag ska göra då..& på fredag ska jag på klass resa, kommer hem på lördag . troe de blir kul men vi hörs hejdå :) 

 

RSS 2.0