26 dec 2012



Hej allihopa, nu har jag precis ätit middag. I morgon ska jag till stan med mamma & byta lite julklappar! Jag har inte så mycket att skriva men hoppas alla har haft en jätte bra jul ♥

hej bloggischen

hejsan , snart ska jag mot bromma & gå på en kör grej i kyrkan & sen ska jag sova över hos Saga med Tilda, vi ska ge varann paket & myspysa.
Idag har jag klippt mig & tagit hål i öronen! Det är typ ingen skillnad på håret förutom att det är mycket fräschare, för jag hade väldigt klyvna toppar & så förut.
Aina har massa kompisar här så jag har bara varit i mitt rum & kollat på swefilmer för mig själv.. Såg the hitcher, as läskig men braa.
Och btw såg jag en kille på stan som spelar mördare i en beck film, blev fett rädd. Aja bye


hej lovers

Just nu är jag hemma & bakar lussebullar, jag fick nyss ett par nya a&f tights i posten. Köpte ju ettpar i London men det gick HÅL i dom, så jag ba herregud. Så skickade vi dom till danmark & så fick jag ettpar helt nya. Skönt! Men vi hörs


what do you think about THIS , about THIS

hej kåmpisar
sitter & äter pepparkakor & dricker te, kom hem från Tilda för ett tag sen, jag sov över hos henne inatt. 
Jag har blivit förkyld så idag tänkte jag vara hemma & kolla på film & duscha & mysa bara. Men vi hörs lejdis !

sommar & sooool


i skolan !

tjatja, sitter och övar på mitt föredrag. Slutar en lektion tidigare idag, ska kanske hem till Linnea med Tilda efter skolan vi får se! men vi hörs sen Hejpuss


RSS 2.0