nike air force

jag ska köpa men kan inte bestämma mej, HÖGA eller LÅGA ???? :O

nya jeans


Man lever bara en gång i livet

Lov nu, så skönt! Åkte hem efter månadsfesten, tog en anti ocsidant på sqeesed up, såg annica & marcello (!!), drog till dansen, as mycket korografi idag!

Och nu är jag hemma, har käkat. Snart efterrätt. Vi hörs, hej


torsdag 21

hej bloggen! Idag är det idrotts dag & jag ska klättra. Det börjar kl ett så jag har sovmorgon! Ligger just nu i sängen, måste börja göra mig i årdning snart! I morgon ska jag göra snittar/snacks för vi ska ha mingel i min klass & läsa varandras repotage sen är det basket träning & på lördag ska jag vara hjälpreda i på en dam basket match ja vettefan . & på söndag ska jag vara med Saga i stan!


~


liten edit

 


Godmorgon bloggen

Hejhejgodmorgon igår var jag på Disco på min skola!

Jag kom hem typ halv tolv, duschade, åt mat & sen greys anatomy till as sent så idag har jag inte gjort någonting,

måste skriva klart ett repotage & plugga till ett matteprov, plugga tyska&engelska . Skit tråkigt

& i morgon fyller min mormor år ... kul helg . Nejmen ska äta en apelsin nu bye


TODAYS LOOK


Tuggummi

Hej på er! idag var det jätte nice dag! Älskar tisdagar, jag är hemma nu & har tagit några lökiga outfitbilder. Aso min kamera är urladdad & det är fett smidigt med iPaden och sådär.
När mamma kommer hem ska jag göra jätte mycket läxor. Sen tänkte jag bara hålla på med iPaden & sen vill jag baka. Fett sugen på typ chokladboll. hejdå


melodifestivalen !!


~~~~~

gillar de rutiga linnet ! :)


DAGENS OUTFIT

Jeans - Gina
Linne - sytt själv (!!)


you

Ligger i sängen nuu, lyssnar på musik & bloggar ......
Här kommer lite bilder :)

 

 


♥ BEKÄNNELSER ♥

♥Jag säger detta jätte offta :) tex "åhh nu ska vi göra dettaaaa"
♥Min favorit mat är : nacho delux, kycklingspett med ris & jurdnötssås (thaimat), pasta med köttferssås, pankakor med hallonsylt & grädde, kebab, cheesburgare (donken), shushi, korv med bröd / frensch hot dog, purjolökssoppa och säkert nåt mer jag inte kommer på :)
♥Jag älskar när det är ljust
♥Är aldrig innne på fb nuförtiden 
♥Typ alltid när jag kollar på tv så har jag en rund kudde på huvet
Kommer inte på nån mer .. ♥
 

mayfield in 22 Haha

Tjaa, nu e kl 3 . Jag har bara varit hemma idag, gått runt i myskläder & fixat, duschat, packat & lagt fram kläder tills imr, städat & kollat på greys anatomy! 
 
Aja vi hörs pusspuss ♥♥♥♥♥♥♥

RSS 2.0