pick me choose me LOVE ME - meredith grey

Heyzan
Igår hade jag boxning men vi boxades inte utan vi var i gymmet istället. Sedan var jag hemma hos Tilda & åt middag där! 
 
Idag var det tänkt att jag bara skulle hem & kolla på tv & chilla. Men jag mötte mamma i stan & jag köpte örhängen & kollade lite i andra affärer. Så nu har jag inte haft så mycket tid, jag måste göra en läxa som är tills i morgon osv. 
hejdåå
 
 

#RANDOMPICSFROMMYIPAD

Tjatja. I måndags var jag hemma hos Ludvig sen hade jag Basket,
Tisdag: tom tits / body worlds med klassen sen Greys Anatomy heeela kvällen typ.
Ons: skulle haft bakset men var såå sjuuukt mojsig så gick bara hem efter skolan
Och idag slutade vi tidigare & jag va hemma hos Ludvig, sen hemma har jag bara ätit godis åsåå. I morgon är jag ledig då ska ja först fixaaa & trixa sen basket kl fem sen ska jag möta saga & vi ska äta THAIMAT omg längtar. Sen ska hon sova hos mig iaf & sen på lördag tror jag vi chillar i city. Har lite stuff jag måste kolla/köpa (?)

;)


bilder..


 


lördag

Idag slappade jag på förmiddagen, sedan gick jag till mariatorget & kollade lite på rean i en affär som jag gillar typhaha . Sen nu har vi haft gäster & sådär. hejdå


mascara tips typ

Jag andvänder Hypnose doll eyes från Lancome.
Jag tycker den är jätte bra så prova deeen 
Kostar 315 kr på KICKS
Sen finns det en som heter hypnose star som är typ likadan. 


 


G A

Hej bloggen, idag slutade jag skolan lite tidigare. Jag har bara varit hemma & kollat på Grey's Anatomy, jag är ganska seg från igår, hade boxning & sen basket träning så jag kom hem vid halv nio. Plus att jag har träningsverk nu men.. Aah det är väl det ! Vi hörs


Hej & godnatt

Tja , ligger i min säng just nu. Jag har försökt sova jätte länge, men jag är as pigg. Smög precis upp och åt två chokladbollar, jag kommer vara död i morgon , jaja ..


Hemlagad Sushi

Hejhej, idag är sista dagen på jullovet ! 
men det är sportlov om två månader så det är nice (Y)
Aja, ska käääka nu & sen måste jag öva på mitt föredrag som var min jullovs läxa. Jag har skutit upp den tills nu haha. 

-


Fyverkerier !

 
 

Bye 2012 hellooo 2013

Dåvare 2013 nudååå !
Min familj var bjudna
 
till några kompisar & vi firade tolvslaget på deras takterass med jätte bra utsikt .. Kanske kommer upp en liten film på fyverkerierna ..
 
Men är sjukt avis på dom som firade på stranden i nåt varmt land typ ! 


RSS 2.0