DAGENS OUTFIT

jeans - gina tricot
kofta - forever 21
halsband - forever 21


Fina grejer


bulle

Idag har jag kollat på Greys Anatomy & varit på fotokurs på fotografiska! känns som att jag har lärt mig fett mycket saker. Man får svin goda bullar & mackor i pauserna. Sen finns det godis oxå så det är ju kuuul...  Nu ska jag surfa runt lite på bloggar & kolla på kläder som jag vill ha . 
 

sportlov

heeej
Nu är det sportlov, fett skönt. Igår var jag med tilda, vi åt på mc donalds & va i 1d world . Em . Ja, hejdå


gonatt

Tjobre idag va jag i skolan sen var jag med Tilda & pluggade kemi!
Har typ stukat handleden :( eller ja venne men det gör ont 24/7..
I morgon blir det skriskor med klassen & sen dans om jag hinner


18 feb

Hallå nu är jag hemma.
Jag var i skolan idag , har fortfarande ont i halsen men kände att jag skulle missa så mycket annars . Har haft boxing & basket träning, & kom hem halv nio så är fett trött . Har egentligen massa läxor tills typ i morgon men jag kör på te , chokladboll & greys anatomy (y)

 


sjuk

Hejhej, idag är jag hemma . Jag har blivigt jätte förkyld aso jag är typ alltid lite förkyld på vintern & går i skolan ändå men känner mej liksom veeeery sick .
Idag har jag uppdaterat mina ig konton , ganska jobbit att ha 5 st .. Jaja, sen har jag dushat & kollat på greys anantomy. Nu ska jag kolla på en film & sen sova . hejdå


ombre

Hejhej i fredags sov jag över hos saga med några kompisar & sen igår på kvällen var jag på middag hos några med min familj .
Jag färgade håret igår med saga & tilda oxå , men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig så jag ska köpa ny blekning idag men klockan är ju 2 och jag har ingen & gå med typ så vi får se . Imorgon är det måndag, boxning & basket som vanligt och sådär :)


in ma beeed

tjatjaaa, nu e jag här i min zääng . Ska Zova Nu . Nejmen igår var jag hemma från zkolan.

Idag var jag på danz det var jätte läzkigt o.o
I morgon ska jag gå på bazket & sen ska jag sova över hos Zaga med några & zen zka jag kolla på mellodifeztivalen på lörda !
Hejdå


RSS 2.0