ledig !

Idag är jag ledig från skolan, Tilda & Saga sov över hos mig inatt. Vi hade jätte nice & kollade på tv & snackade osv. 
Nu har jag kommit hem från boxningen & ätit middag & duschat! Jag tänkte bara hålla på med datorn & kanske göra några läxor nu. 

 

bloggaaar

Tjaaa, nu sitter jag i sängen med Sofia som ska sova här. Vi har kollat x faktor, kikat, ätit thaimat & godis (Y)
Idag slutade jag tolv & jag Ebba Sofia & Mirre var hemma hos lucia och spelade L4D, sen stack vi till skolan igen & hängde med några. Och aah, imorgon är det novemberfest osv men vi hörs Puss

LONDON

 


 

 
 

I <3 hästläppar

så gulli

dagens sötkorv :)

längesen ja blogga ..

Hej kära individer.
Nu sitter jag och läser bloggar instagrammar osv. Jag ska kolla på x faktor, williams lista, kod 123123312, & surfa runt och göra 50 tusen läxor  Men vi hörs ! jag ska lägga upp bilder från london idag eller inatt eller imogron oxå
vi hörs pussi

Ps . sjukt gullig hund som sover (?) DAGENS SÖTKORV


RSS 2.0