sushi

hello, nu ska jag Saga och Tilda gå & äta sushi .När man går i sjuan i våran skola så gör man disco för mellanstadiet för att samla in pengar så vi ska dit och kolla hur våran paralellklass gör typSen ska jag & Saga sova hos Tilda !:*
 

heeeey yoou, i like youuur stylee

Tjaaa! Nu kommer lite övriga egopics och andra bilder från dom senaste dagarna typ ...
Jag har bara kört som vanligt, Saga & Tilda sov hos mig på fredagen, ikea på söndagen, måndag: boxning.
Tisdag: löpning. Onsdag: dans.
Och idag fikade jag med mamma på waynes sen har jag gjort läxor bara :)


Längtar till jul!

.. julpyntat i stan & man går med någon kompis och köper julklappar. Bakar & äter lussebullar, tända ljus och myys!


shosho

Idag har jag dansat & nu sitter jag och läser bloggar & håller på med datorn. 
Ska duscha snart & sen blire sveska hollywoodfruar! 

 

Måndag

Hejhej, nu ligger jag i min säng . Är svin trött ska sova nuu snart.
Idag har jag först varit i skolan, sen cyklade jag Tilda Saga och Mirre till åkeshov och gjorde lite höstigt lövregn blandannat.
Sen gick Mirre och Tilda och jag och Saga hittade en kundvagn. och vi kände att vi behövde ta den och köra runt lite! Och sen åkte jag till götgatan och bytte en kofta till en annan storlek ! Nu har jag baaaaaara chillat. Fast jag borde göra läxor ..


nytt

 
 

ONSDAG

Hej allihopa! Efter skolan var det dans som vanlit. Sen har jag varit hemma & dushat & nu har jag nyss varit ute och köpt lite naturgodis, en apelsin & en tidning. 
 
fikade med mamma i går när vi var på stan btw
 
 

RSS 2.0