söndag

Heeeyy, jag har nyss kollat på första avsnittet av Williams lista! Och kollat på typ alla rmm videos.. I en av deras video dricker dom så mycket vatten dom kan & man kan DÖ av det, DÖ ! Hahajaaja, skit tråkig dag idag iaf, det ända jag har gjort är att duscha typ . & nu ska jag göra läxor ..

bilder från idag & igår :)

 

 


dans

Idag var jag i gamla stan med klassen & många andRa waldorfbarn & demostrerade. Staten vill inte betala pengar till att utbilda waldorflärare & utan waldorflärare så kommer det inte finnas några waldorfskolor! & utan waldorfskolor kan det inte finnas WALDORFBAAAAAARN ! 

hur som helst hade vi några lektioner i skolan efter det, & sen åkte jag & Lussi till dansen. & nu har jag ätit pankakor, pluggat, duschat, kollat på x faktor & nu sitter jag och håller på med iPaden, kikar, läser bloggar & lyssnar på musik. PUSS

vi fick gratis kaffe på mc donalds, blääää . & förlåt för alla grötiga bilder, ska börja fota mer med min kamera !!


godmorgon

hejhej ! nu sitter jag & äter frukost. Idag ska jag pluggaaaa & duscha typ . & om jag hinner så ska jag och mamma fika. vi hörs sen Puss
blev helt hemsk på gruppbilden , åh gud.. hela skolan kommer se !

loppis



Hejhej, sitter & laddar ner appar till iPad! Pappa köpte en idag till hela familjen. Igår hade jag & Saga loppis, efter det var hon på tennis. Sen mötte jag upp henne vid medis så gick vi & hyrde film & köpte thaimat. Vi såg Jag saknar dig 
Idag vaknade vi runt 10 och tog det lungt på förmiddagen, sen åkte vi till skrapat & kollade runt lite.
Vi åt lunch på tacobar & jag köpte lite smink på ringen !
och i morgon är det studiedag så då är vi lediga !

apple :)

 



Iphone 5 kommer till sverige den 28 september. Jag skulle verkligen vilja ha den ! enligt  verkade den inte super bra ..  Fast jag kommer nog inte få en sådan nu tror jag, om jag inte köper halva själv eller något sådant. 
Priset är lite olika, men runt 10 tusen kr står det på pricerunner fast på metro stod det från 4800 kr så ja venne.

det är inte helt säkert men nya ipod touch kommer komma i olika färger ! det är ju kul ..
 ♥

nyttigt ja vet

Idag var det idrottsdag & nu sitter jag och skiver ett föredrag om ånglok & äter chips med kebabkrydda! vi hörs imr 

21.41

Tja. ♥ Idag var det skola somvanligt. Jag & saga åt på mcdonalds, sjukt äcklig lunch i skolan.. Sen spelade jag lite basket & pingis med några kompisar. Jag har kollat på tv och gjort en header till Lucia & nu sitter jag med oboy och kollar på fotboll, inte för att jag kollar så mycket men a.
Sen iaf råkade radera massa bilder från min dator, så himla irreterande. Jag älskar bilder och det är så jobbigt när dom försvinner :( 

morgon på er


Nu har jag precis duschat och blivit klar med engelska läxan! I fredags var Lucia Saga & Tilda hemma hos mig. Tilda mådde dåligt så hon åkte hem. Men vi såg iaf på the grudge, pratade, åt godis och hade jätte mysigt ! Igår behövde Saga åka hem runt 12 men Lucia stannade till 5 ungefär.
Sedan på kvällen satt jag i mitt rum och kollade på swefilmer och åt dumle (Y)
 
Idag ska jag bara ta det lungt, skypa & äta typ  :)
vi hörs Puss

JÄTTE TRÖTT ...

Jag har precis tagit bort sminket & ska snart gå och lägga mig i sängen, checka ig, kika lite och sen sova! ni ba K. men vi ses imr Puss



KANANBADET


idag var jag på kanan badet med klassen. Efter det följde jag med Saga in till stan, hon skulle bara byta några grejor & sen drog jag hem . ..

weho


Tja bloggen, idag gick jag bara hem efter skolan. har blivit väldigt fökyld så måste typ ta det lungt . Nu ska jag iaf äta lite ättika , mjöl, varmt/kallt vatten & salt ! fullt normalt
 

igår & idag



hej allaa. Jag har inte bloggat på ett tag, men det är för att jag inte har haft några bilder typ.
iaf så sov jag över hos Saga igår med Tilda & Nova. Idag åkte jag hem kl 11 och hämtade saker och sen åkte jag med mamma och mötte upp Lucia. Vi var på house of shapes. Vi kanske ska börja dansa där. 



RSS 2.0