Föreställning NUMBER TWO

tjatja nu är jag on my way to maxim teatern ! Hann käka 4 korvar & en b&j innan jag gick + gosa med stina lite grann :) aaa det var väl det, imorgon ska jag bära hem mitt våningshus till mina marsvin som jag har byggt i träslöjden och PLUGGA :)


natten e ung & jag ligger vakeeeem🎶

Hej folk, ligger i zängen nu! Inte så taggad på skolan imorgon :( jaa äh, idag har jag hängt på house of shapes och repat mellan typ 15&19 .. Sen va ja på resturaaang & Imorgon är det också rep, sen föreställning på tis & ons .. lol men a inget mer å säjaaa livet lekeer yolo


Gomorron

hejhej, nu ska jag gå till skolaaan
Igår var det ingen basket så jag & tilda körde lite på en skolgård typ :3 idag händer inget speciellt, jag ska hem & plugga till ett matte prov efter skolan ❤
hejdå


shopping

 

Heeeey

idag har jag varit med Saga vi köpte lite grejer & saga sålde en grej :) sen var jag ute och åt sushi med familjen, nu är jag hemma & äter b&j. 
kollade på senaste greys anatom som kom upp i fredags, så jääkla bra omg aja
Här kommer lite pics

 

 

 

 


RSS 2.0