se..cute

 

Everything starts from something, something would be nothing

Hej babes ! @ cafeterian nu ! Har helt fått bieber fiver , tänker på justin hela tiden! Jaja, idag ska jag och saga iaf hänga utanför grand. :) och sen har vi pengar ifall någon säljer två biljätter utanför globen typ!


Justin Bieber ♥♥♥♥♥♥

bästa kvällen någonsin i mitt liv OMFG går inte att beskriva känslan LYCKLIG KÄR OSV

Saga♥




 
Tja.♥ Är hemma nu sov jag över hos saga igår, vi kolla på never say never för att få lite feeling inför i morgon.♥ Jag åkte hem ganska tidigt, behöver plugga. Ska skriva en novell men det går inte aso jag orkar inte behöver räkna matte också. Aja ska duscha nu vi hörs sen♥

top 6 vs fragrance mist

Hejhej ♥ jag tänkte gör ett inlägg om vilka vs jag tycker luktar godast.♥
1. coconut passion
2. Pure suduction
3. mango temptation
4. sheer love
5. midnight dare
5. sensual blush
6. hello darling
 
Sen finns det ju typ, pretty in pink, love spell, such a flirt, simply breathless osv som oxå luktar gott! ♥
 

Lite cover, snack osv :)

Här kommer en till video blogg, kanske tar bort den så passa på & kolla ehehehe ne


film från skolan :)

skola


16 00

Nu är jag hemma & äter ( y )
Om en timme ska jag dra iväg till bromma igen & köra basket, fast jag vet inte äns riktigt vart, så jag är inte så taggad ! Men aa det är väl det :) vi hörs Puss


vill ha

Dom här vår jackorna från Svea tycker jag är vädigt fina! Dom kostar 1995 kr. 
Skulle vilja ha en blå eller en rosa. 

weekend


tja, nu sitter jag & lyssnar på musik & läser bloggar, inatt sov jag över hos Tilda, vi så Pitch Perfect, den var väldigt rolig tycker jag (Y) sen kollade vi på easy a, jag har redan sätt den men ahh vi somnade iaf på varann under den filmen & när vi vaknade sen typ kl 1 så snackade vi lite sen somna. Idag ska jag bara vara hemma & tänkte träffa nån imr kanske. aja Puss

Paket från NY :)


Hejhej bloggen! Igår gjorde jag läxor & idag åt ja först på donken med Tilda & Saga sen följde vi med Saga och sålde en tröja & nu har jag gjort klart ett föredrag som jag ska ha imorgon, ska även skriva en novell tills imorgon.. Orkar inteeeee... jaja. Imorgon är det dans, basket på fredag! Fårse om jag uppdaterar, aja vi hörs hejdå

CAAAALM down its in are eyes its how we operade

Hej älsklingar! o.O Idag var det ju skola, gud saknat mina buddys. dom är så roliga <3 Jag hoppade över basketen & boxningen idaaa. Gud det var sååååå skönt har ätit B&J & kollat på Greys Anatomy, omg vill aldrig att det ska ta slut. SÅ bra! Ska väl gå & lägga mig nu tänkte jag. ha en trevlig kväll


omgomgomg skola imr

 
aso förlåt för att min blogg suger, uppdaterar aldrig, skittråkiga inlägg osv. 
Iaf så tänkte jag bara säga att jag har varit förkyld ganska mycket på lovet så har mest vilat. Pappa & min syrra är ju i NY hela veckan kommer hem på måndag, så jag har hängt rätt mkt med mamma hahah, nämen vi har fikat, vart på stan typ  ätit glass, thaimat, KORV. Sen har jag iaf varit med Alice & igår så var jag med Saga.  Vi åt jordgubbar & nutella (!!!!!!) & var på en promenad :D heheh.. Fettmysit. 
 
Rightnow så dricker jag juice & håller på med datorn. Ska duscha, plugga & kolla på greys anatomy idag, sen ikväll ska jag & mamma ut & äta sushii
hejdå :)


dagens outfit :)


 
 

RSS 2.0